سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلق را با قدرت خود، بی هیچ سابقه ای بیافرید و آنان را مطابق خواست خود ایجاد نمود . سپس آنان را در راه اراده اش پیشبرد و در راه دوستی اش برانگیخت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش در ستایش خداوند، عزّوجلّ ـ]

دانشگاه ادیبان گرمسار

 
 
جوابگویی به سوالات(یکشنبه 92 شهریور 24 ساعت 10:51 عصر )

با عرض سلام خدمت همه دوستان

 

من به سوالاتی که قرار داده بودید تا حدالمقدور جوابگو بودم و در صورت داشتن سوال میتوانید قرار بدید ولی این رو بدونید تصمیم آخر رو شما باید بگیرید نه من و سعی کنید این تصمیم عاقلانه ترین باشه از همه لحاظ .(لطفا" اگر سوالی دارید داخل نظرات قسمت در رابطه با دانشگاه قرار دهید و کلیه سوالات رو در این قسمت پاسخ دادم و ممنون از باز دید های بسیار که حتی سایت دانشگاه اینقدر بازدید نداشته است)

خیلی دوست دارم نکات زیادی در رابطه با دانشگاه گفته بشه ولی وظیفه خود مسئولین دانشگاه هست. امیدوارم بتونم کلیه نکات رو یک روزی قرار بدم به صورت یک فایل به کمک شما دوستان،







{ // IMAN NAMAYESH ABO HAVV

کد نمایش آب و هوا

کد نمایش آب و هوا

} {\\iman mizan alaghe mandi

ابزار امتیاز دهی

} { //nazar sanji

ابزار نظر سنجی

} //abzar vorood va khorooj {

ابزار وبلاگ

} بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:16  بازدید

مجموع بازدیدها: 135885  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» صفحات اختصاصی «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
/divdiv class=/div/divpb:SubmitMail/div/div/div